خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/21 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

بازسازی فضاهای فرسوده آموزشی در ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گیرد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس در نشست با وزیر آموزش و پرورش خواستار بازسازی فضاهای فرسوده آموزشی در حوزه انتخابیه شد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به دیدار با  وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دیدار  مشکلات فرهنگیان حوزه انتخابیه در موضوعات مختلف مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.



این نماینده مجلس در  دوره یازدهم ادامه داد: در این نشست در خصوص  کمبود فضاهای آموزشی درسطح حوزه انتخابیه و احداث مدارس صحبت شد و همچنین درخواست تخریب و بازسازی فضاهای فرسوده آموزشی نیز در این نشست مطرح گردید.



وی افزود: تعیین تکلیف نیروهایی جدید که پس از آزمون وگزینش قبولی آنان اعلام شده و تعیین تکلیف نیروهای آموزشی نهضتی وپیش دبستانی ها و تکمیل ظرفیت به جهت کمبود آموزگار و دبیری نیز دراین نشست مطرح گردید و لازم شد اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس خاطر نشان کرد: همچنین در این نشست توجه جدی به اردوگاه آموزش وپرورش شهرستان طالقان و توجه به بازنشستگان فرهنگیان پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت بازنشستگان نیز مطرح گردید./



پایان پیام

  • کد خبر : 371321
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم